ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
ЛЮБІ ДІТИ!
УРОКИ БУДУ НУМЕРУВАТИ НЕ ЗА ДАТОЮ,А ЗА НОМЕРОМ ОБОВ'ЯЗКОВИХ ТЕМ ПО ПОРЯДКУ ДЛЯ ЗРУЧНОСТІ.КОЖНИЙ МОЖЕ ПРАЦЮВАТИ У ЗРУЧНИЙ ДЛЯ НЬОГО ЧАС І ОПРАЦЬОВУВАТИ ТОЙ ОБСЯГ МАТЕРІАЛУ,ЯКИЙ БУДЕ ЗРУЧНИЙ САМЕ ДЛЯ НЬОГО.
ТЕМА №2
(ВИКОНАТИ ДО 29.03.22)
"МНОЖЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ"
1.ЦЕЙ МАТЕРІАЛ МОЖНА ОПРАЦЮВАТИ ЗА ПІДРУЧНИКОМ: СТОР.213 П.34
ВСІ ПРАВИЛА ВЧИМО НАПАМ'ЯТЬ
1)ПРОПОНУЮ ОПАНУВАТИ МАТЕРІАЛ,ПЕРЕГЛЯНУВШИ НАСТУПНІ ТРИ ВІДЕО ТА ОПРАЦЮВАВШИ ПУНКТ 33 ЗА ПІДРУЧНИКОМ.
2)ПІСЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ ПРОПОНУЮ ВИКОНАТИ НАСТУПНИЙ МІНІМУМ ВПРАВ.ХТО МОЖЕ ЗРОБИТИ БІЛЬШЕ, ТО ВИКОНУЙТЕ ВПРАВИ З ПІДРУЧНИКА З ЦИХ ТЕМ ДОДАТКОВО.
СТОР.215 № 913,№916(У СТОВПЧИК!),№918,№920,№924,№930
ВСІ ВПРАВИ ВИКОНУЄМО В ЗОШИТІ.
3) ТРЕНУЄМОСЯ НА ТРЕНАЖЕРІ ЗА ПОСИЛАННЯМ: МІНЯЙТЕ РІВНІ(З 1 ПО 12)
ТЕМА №1
(ВИКОНАТИ ДО 24.03.22)
"ОКРУГЛЕННЯ,ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ"
1.ЦЕЙ МАТЕРІАЛ МОЖНА ОПРАЦЮВАТИ ЗА ПІДРУЧНИКОМ: СТОР.200 П.32
СТОР.205 П.33
ВСІ ПРАВИЛА ВЧИМО НАПАМ'ЯТЬ
1)ПРОПОНУЮ ОПАНУВАТИ МАТЕРІАЛ,ПЕРЕГЛЯНУВШИ НАСТУПНІ ТРИ ВІДЕО ТА ОПРАЦЮВАВШИ ПАРАГРАФИ ЗА ПІДРУЧНИКОМ.
2)ПІСЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ ПРОПОНУЮ ВИКОНАТИ НАСТУПНИЙ МІНІМУМ ВПРАВ.ХТО МОЖЕ ЗРОБИТИ БІЛЬШЕ, ТО ВИКОНУЙТЕ ВПРАВИ З ПІДРУЧНИКА З ЦИХ ТЕМ ДОДАТКОВО.
СТОР.203 № 851,№853,№858,№859
СТОР.207 №870,№872,№874,№876,№885,№891
ВСІ ВПРАВИ ВИКОНУЄМО В ЗОШИТІ.
3) ТРЕНУЄМОСЯ НА ТРЕНАЖЕРІ ЗА ПОСИЛАННЯМ: МІНЯЙТЕ РІВНІ
https://www.thatquiz.org/uk-3/?-j123-la-mpnv600-nk-ppnv600
( В ЧЕТВЕР ДАМ ТЕСТ)
13 СІЧНЯ
КЛАСНА РОБОТА
ПЛОЩА КВАДРАТА ТА ПРЯМОКУТНИКА
20 ГРУДНЯ
КЛАСНА РОБОТА
9 ГРУДНЯ
КЛАСНА РОБОТА
МНОЖЕННЯ.ПЕРЕСТАВНА , СПОЛУЧНА І РОЗПОДІЛЬНА ВЛАСТИВІСТЬ МНОЖЕННЯ.
І.ОПРАЦЮЙТЕ НАСТУПНИЙ МАТЕРІАЛ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
1https://docs.google.com/presentation/d/1NLK_egBbCBd-azunkpCe1a4LyxnlQys9/edit?usp=sharing&ouid=100628692595277716064&rtpof=true&sd=true
ІІ.ПРАЦЮЄМО ЗА ПІДРУЧНИКОМ
№427,№429,№431,№433,№435
ІІІ.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
П.16(СТ.96-100) П.17(СТ.105-107)-ВИВЧИТИ ЗАКОНИ МНОЖЕННЯ
№430, №434
8 ГРУДНЯ
КЛАСНА РОБОТА
МНОЖЕННЯ.ПЕРЕСТАВНА , СПОЛУЧНА І РОЗПОДІЛЬНА ВЛАСТИВІСТЬ МНОЖЕННЯ.
МЕТА:Розглянути правила множення натуральних чисел, переставний і сполучний закони множення, правило множення найпростіших буквених виразів,
І.ОПРАЦЮЙТЕ НАСТУПНИЙ МАТЕРІАЛ ЗА ПОСИЛАННЯМ:
1)МНОЖЕННЯ.ПЕРЕСТАВНА ТА СПОЛУЧНА ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ
2)РОЗПОДІЛЬНА ВЛАСТИВІСТЬ МНОЖЕННЯ
ІІ.ПРАЦЮЄМО ЗА ПІДРУЧНИКОМ
СТОР.101 №391(7,8,9)
№397, №427,
№431
ІІІ.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ НА 9 ГРУДНЯ
1) П.16 П.17 (СТОР.97-100,СТОР.105-107) -ВИВЧИТИ ПРАВИЛА ЖИРНИМ ШРИФТОМ
2)№398,№428,№432
1 ГРУДНЯ
КЛАСНА РОБОТА
ТРИКУТНИК І ЙОГО ВИДИ
Мета: Розглянути трикутник, його елементи, ввести поняття периметра трикутника. Провести класифікацію трикутників за сторонами й кутами. Сформулювати властивість про суму кутів трикутника та нерівність трикутника.
І.ПЕРЕВІРКА Д/З
ІІ.ВИВЧЕННЯ НОВОЇ ТЕМИ
1. ТРИКУТНИК.ВИДИ ТРИКУТНИКІВ ЗА СТОРОНАМИ.
https://docs.google.com/presentation/d/1t9PiweBmWwJXDI5aEaO90pUU4-kHAqAh/edit?usp=sharing&ouid=100628692595277716064&rtpof=true&sd=true
2.ВИДИ ТРИКУТНИКІВ ЗА КУТАМИ
https://docs.google.com/presentation/d/1KL8Qn-eLQUO6jgrslDUc-la2FI9J6BUX/edit?usp=sharing&ouid=100628692595277716064&rtpof=true&sd=true
30 ЛИСТОПАДА
КЛАСНА РОБОТА
КВАДРАТ
І.ПЕРЕВІРКА Д/З
29ЛИСТОПАДА
КЛАСНА РОБОТА
МНОГОКУТНИКИ.ПРЯМОКУТНИК
ІІ.ВИКОНАТИ ВПРАВИ ЗА ПІДРУЧНИКОМ
СТ.89 П.15
СТ.90 №363(1)
№365(1)
№ 367(ДОДАТКОВО)
ІІІ.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1.СТОР.89-90 ВИВЧИТИ ПРАВИЛА ЖИРНИМ ЖРИФТОМ
2.№364,№366
ДОДАТКОВО!!! №369
25 ЛИСТОПАДА
КЛАСНА РОБОТА
КУТИ.
24 ЛИСТОПАДА
КЛАСНА РОБОТА
РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ.
МЕТА: НАВЧИТИСЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ ГЕОМЕТРИЧНОГО ЗМІСТУ,ВИКОРИСТОВУЮЧИ РОЗУМІННЯ ВИДІВ КУТІВ ТА ЇХ ГРАДУСНИХ МІР.
1)ЯКУ ФІГУРУ НАЗИВАЮТЬ КУТОМ?
2)ЯК ПОЗНАЧАЄТЬСЯ КУТ?
3)У ЯКИХ ОДИНИЦЯХ ВИМІРЮЮТЬ КУТИ?
4)ЯКИМ ІНСТРУМЕНТОМ ВИМІРЮЮТЬ КУТИ?
5)ЯКІ ВИДИ КУТІВ ВИ ЗНАЄТЕ?
6)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ РОЗГОРНУТИМ?
7)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ ПРЯМИМ?
8)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ ГОСТРИМ?
9)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ ТУПИМ?
10) ПЕРЕВІРКА № 314
11)КУТИ НАВКОЛО НАС.
ІІ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
СТОР.78 №307,№309,№311
ІІІ.ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
ІV.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1)П.11-12 ПРАВИЛА
2) №306 № 310 ДОДАТКОВО 312
23 ЛИСТОПАДА
КЛАСНА РОБОТА
ВИМІРЮВАННЯ ТА ПОБУДОВА КУТІВ"
МЕТА:ПРОДОВЖУВАТИ ФОРМУВАТИ УМІННЯ ПОЗНАЧАТИ ТА ЗОБРАЖУВАТИ,ВИМІРЮВАТИ ТА БУДУВАТИ КУТИ
1)НАВЕДІТЬ ПРИКЛАДИ КУТІВ У НАВКОЛИШНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ.
2)ЯКУ ФІГУРУ НАЗИВАЮТЬ КУТОМ?
3)ЯК ПОЗНАЧАЄТЬСЯ КУТ?
4)У ЯКИХ ОДИНИЦЯХ ВИМІРЮЮТЬ КУТИ?
5)ЯКИМ ІНСТРУМЕНТОМ ВИМІРЮЮТЬ КУТИ?
6)ЯКІ ВИДИ КУТІВ ВИ ЗНАЄТЕ?
7)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ РОЗГОРНУТИМ?
8)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ ПРЯМИМ?
9)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ ГОСТРИМ?
10)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ ТУПИМ?
ІІ. ПРАЦЮЄМО УСНО
ІІІ.ПРАЦЮЄМО ЗА ЗБІРНИКОМ.
СТОР.14 № 79, № 80
ІV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1)П.11,П.12 ПРАВИЛА
2)№ 314
3)ПОБУДУВАТИ КУТИ :47 ГРАДУСІВ,98 ГРАДУСІВ,90 ГРАДУСІВ,156 ГРАДУСІВ.
4) ЗНАЙТИ НЕЗВИЧАЙНІ КУТИ У НАВКОЛИШНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ТА ЗРОБИТИ ФОТО І ВІДПРАВИТИ В СВОЮ ГРУПУ МАТЕМАТИКА ТЕЛЕГРАМ
22 ЛИСТОПАДА
КЛАСНА РОБОТА
ПРАКТИЧНА РОБОТА:"ПОЗНАЧЕННЯ І ЗОБРАЖЕННЯ КУТІВ.ВИМІРЮВАННЯ ТА ПОБУДОВА КУТІВ"
МЕТА:ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ПОЗНАЧАТИ ТА ЗОБРАЖУВАТИ,ВИМІРЮВАТИ ТА БУДУВАТИ КУТИ"
І.ПЕРЕВІРКА Д/З
1)НАВЕДІТЬ ПРИКЛАДИ КУТІВ У НАВКОЛИШНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ.
2)ЯКУ ФІГУРУ НАЗИВАЮТЬ КУТОМ?
3)ЯК ПОЗНАЧАЄТЬСЯ КУТ?
4)У ЯКИХ ОДИНИЦЯХ ВИМІРЮЮТЬ КУТИ?
5)ЯКИМ ІНСТРУМЕНТОМ ВИМІРЮЮТЬ КУТИ?
6)ЯКІ ВИДИ КУТІВ ВИ ЗНАЄТЕ?
7)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ РОЗГОРНУТИМ?
8)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ ПРЯМИМ?
9)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ ГОСТРИМ?
10)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ ТУПИМ?
ІІ. ПРАЦЮЄМО УСНО
ІІІ.ПРАЦЮЄМО ЗА ПІДРУЧНИКОМ
СТ.77 №302,№304
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1)П.11 СТ.69, П.12 СТ.73
2)№ 303, № 305
3)ТРАНСПОРТИР,ОЛІВЕЦЬ,ЛІНІЙКА
18 листопада Класна робота
Тема:Кут,позначення кутів.
Види кутів.Вимірювання кутів.
Переглянь презентацію та опрацюй
2.Працюємо за підручником:
ст.69 п.11,ст.73 п.12.
3.Розв'яжемо за підручником:№284,№286,№299,№301
4.Домашнє завдання:
1) ст.69 п.11,ст.73 п.12. опрацювати,дати відповідь на питання.
2)№287,№300,№323
17 листопада
Контрольна робота №2 за темою
Додавання і віднімання натуральних чисел.
Числові та буквені вирази.Рівняння.
№1 1бал
№2 1 бал
№3 1 бал
№4 1 бал
№5 2 бали
№6 2 бали
№7 2 бали
№8 2 бали
Домашнє завдання:
Принести:
транспортир
олівець,лінійку, гумку
16 листопада
1.Підготуватися до контрольної роботи
1)Повторити за підручником п.7,8,9,10
2) Виконай типову контрольну роботу в зошиті
15 листопада
Виконай на вівторок 16 листопада
1.Повтори матерал підручника ст.47-65 п.7,8,9,10
2.Розв'яжи та запиши в зошит наступні номери за підручником ст.94
Завдання №2 "Перевірте себе"
в тестовій формі.
№1,№2,№3,№4,№8,№11,№12
11 листопада
Тема:Розв'язування задач за допомогою рівнянь
1.Опрацюй матеріал за наступним посиланням та виконай інтерактивні вправи натисни
2.Домашнє завдання:
1)переглянь презентацію за посиланням вище.
2)Розв'яжи наступні рівняння та задачу
9-10 листопада
Тема: Розв’язування задач за допомогою рівнянь
1.Опрацюй матеріал за наступним посиланням
2.Виконаємо разом за підручником
стор.68 №276(1)(2)
3.Домашнє завдання
п.10 ст.65 №277(1)(2) ст.68
8 листопада
Тема:Рівняння,що містять дужки
1.Опрацюй матеріал за посиланням натисни
2.Запиши приклади з презентації в зошит.
3.Виконай за підручником №275(4,5,6)
4.Дай відповідь на питання за підручником стор.67 ? 1,2,3,4,5
4 листопада
Тема: Рівняння
1.Опрацюй новий матеріал за підручником стор.65 п.10
або переглянь презентацію за посиланням натисни
2.Працюємо за підручником стор.67 №272,№274
Виконай Домашнє завдання:
1. Підручник :стор.65 п.10
2.Дай відповіді на питання стор.67(1,2,3,4,5)
3.Виконай письмово:№273,№275(1,2,3)
Обов'язково! Підпишіть роботу : 5А, 5Б або 5В своє Прізвище та ім'я та відішліть або в Телеграм особистим повідомленням або у Вайбер вчителю за номером телефону 0502208340 сьогодні не пізніше 15.00
3 листопада
Попрацюй перед написанням самостійної та згадай головне
Виконай самостійну роботу під час уроку,сфотографуй та надішли у телеграм в особисті повідомлення або у Вайбер за номером телефону 0502208340.
👆 Фото має бути одне,чітке,не перевернуте та підписане у форматі : 5 (а,б чи в клас) Прізвище та ім'я
Щоб побачити роботу -тайпни на неї пальцем або наведи та клацни мишкою
👇
З Новим 2021-2022 навчальним роком!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар