5 А,Б,В

                 ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

ЛЮБІ ДІТИ!  

УРОКИ БУДУ НУМЕРУВАТИ НЕ ЗА ДАТОЮ,А ЗА НОМЕРОМ ОБОВ'ЯЗКОВИХ ТЕМ  ПО ПОРЯДКУ ДЛЯ ЗРУЧНОСТІ.КОЖНИЙ МОЖЕ ПРАЦЮВАТИ У ЗРУЧНИЙ ДЛЯ НЬОГО ЧАС І  ОПРАЦЬОВУВАТИ ТОЙ ОБСЯГ МАТЕРІАЛУ,ЯКИЙ БУДЕ ЗРУЧНИЙ САМЕ ДЛЯ НЬОГО.

                                   ТЕМА №2

                 (ВИКОНАТИ ДО 29.03.22)

"МНОЖЕННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ"

1.ЦЕЙ МАТЕРІАЛ МОЖНА ОПРАЦЮВАТИ ЗА ПІДРУЧНИКОМ: СТОР.213 П.34

                                                                                           ВСІ ПРАВИЛА ВЧИМО НАПАМ'ЯТЬ

1)ПРОПОНУЮ ОПАНУВАТИ МАТЕРІАЛ,ПЕРЕГЛЯНУВШИ НАСТУПНІ ТРИ ВІДЕО ТА ОПРАЦЮВАВШИ ПУНКТ 33 ЗА ПІДРУЧНИКОМ.
2)ПІСЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ ПРОПОНУЮ ВИКОНАТИ НАСТУПНИЙ МІНІМУМ ВПРАВ.ХТО МОЖЕ ЗРОБИТИ БІЛЬШЕ, ТО ВИКОНУЙТЕ ВПРАВИ З ПІДРУЧНИКА З ЦИХ ТЕМ ДОДАТКОВО.
СТОР.215 № 913,№916(У СТОВПЧИК!),№918,№920,№924,№930

ВСІ ВПРАВИ ВИКОНУЄМО В ЗОШИТІ.

3) ТРЕНУЄМОСЯ НА ТРЕНАЖЕРІ  ЗА ПОСИЛАННЯМ: МІНЯЙТЕ РІВНІ(З 1 ПО 12)







                                  ТЕМА №1

                 (ВИКОНАТИ ДО 24.03.22)

"ОКРУГЛЕННЯ,ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДЕСЯТКОВИХ ДРОБІВ"

1.ЦЕЙ МАТЕРІАЛ МОЖНА ОПРАЦЮВАТИ ЗА ПІДРУЧНИКОМ: СТОР.200 П.32

                                                                                                                                    СТОР.205 П.33

         ВСІ ПРАВИЛА ВЧИМО НАПАМ'ЯТЬ

1)ПРОПОНУЮ ОПАНУВАТИ МАТЕРІАЛ,ПЕРЕГЛЯНУВШИ НАСТУПНІ ТРИ ВІДЕО ТА ОПРАЦЮВАВШИ ПАРАГРАФИ ЗА ПІДРУЧНИКОМ.
2)ПІСЛЯ ОПРАЦЮВАННЯ ПРОПОНУЮ ВИКОНАТИ НАСТУПНИЙ МІНІМУМ ВПРАВ.ХТО МОЖЕ ЗРОБИТИ БІЛЬШЕ, ТО ВИКОНУЙТЕ ВПРАВИ З ПІДРУЧНИКА З ЦИХ ТЕМ ДОДАТКОВО.
СТОР.203 № 851,№853,№858,№859
СТОР.207 №870,№872,№874,№876,№885,№891     
ВСІ ВПРАВИ ВИКОНУЄМО В ЗОШИТІ.
3) ТРЕНУЄМОСЯ НА ТРЕНАЖЕРІ  ЗА ПОСИЛАННЯМ: МІНЯЙТЕ РІВНІ
 https://www.thatquiz.org/uk-3/?-j123-la-mpnv600-nk-ppnv600  
 ( В ЧЕТВЕР ДАМ ТЕСТ)

















 

 






























 





    















     













                     13 СІЧНЯ

                КЛАСНА РОБОТА
ПЛОЩА КВАДРАТА ТА ПРЯМОКУТНИКА








                         


                         20  ГРУДНЯ

                   КЛАСНА РОБОТА



                        9 ГРУДНЯ

                  КЛАСНА РОБОТА

    МНОЖЕННЯ.ПЕРЕСТАВНА , СПОЛУЧНА  І РОЗПОДІЛЬНА ВЛАСТИВІСТЬ МНОЖЕННЯ.

І.ОПРАЦЮЙТЕ НАСТУПНИЙ МАТЕРІАЛ ЗА ПОСИЛАННЯМ:

1https://docs.google.com/presentation/d/1NLK_egBbCBd-azunkpCe1a4LyxnlQys9/edit?usp=sharing&ouid=100628692595277716064&rtpof=true&sd=true

ІІ.ПРАЦЮЄМО ЗА ПІДРУЧНИКОМ

№427,№429,№431,№433,№435


ІІІ.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ 
   П.16(СТ.96-100) П.17(СТ.105-107)-ВИВЧИТИ ЗАКОНИ МНОЖЕННЯ
  №430, №434

                       8 ГРУДНЯ

                  КЛАСНА РОБОТА

    МНОЖЕННЯ.ПЕРЕСТАВНА , СПОЛУЧНА  І РОЗПОДІЛЬНА ВЛАСТИВІСТЬ МНОЖЕННЯ.

МЕТА:Розглянути правила множення натуральних чисел, переставний і сполучний закони множення, правило множення найпростіших буквених виразів,

                      І.ОПРАЦЮЙТЕ НАСТУПНИЙ МАТЕРІАЛ ЗА ПОСИЛАННЯМ:

1)МНОЖЕННЯ.ПЕРЕСТАВНА ТА СПОЛУЧНА ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ


2)РОЗПОДІЛЬНА ВЛАСТИВІСТЬ МНОЖЕННЯ


ІІ.ПРАЦЮЄМО ЗА ПІДРУЧНИКОМ

СТОР.101 №391(7,8,9)

                 №397,    №427,

                         №431

ІІІ.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ НА 9 ГРУДНЯ

  1)   П.16 П.17 (СТОР.97-100,СТОР.105-107) -ВИВЧИТИ ПРАВИЛА ЖИРНИМ ШРИФТОМ
  2)№398,№428,№432

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА



                  1 ГРУДНЯ

            КЛАСНА РОБОТА

       ТРИКУТНИК І ЙОГО ВИДИ 

Мета: Розглянути трикутник, його елементи, ввести поняття периметра трикутника. Провести класифікацію трикутників за сторонами й кутами. Сформулювати властивість про суму кутів трикутника та нерівність трикутника.

І.ПЕРЕВІРКА Д/З

ІІ.ВИВЧЕННЯ НОВОЇ ТЕМИ

1. ТРИКУТНИК.ВИДИ ТРИКУТНИКІВ ЗА СТОРОНАМИ.
https://docs.google.com/presentation/d/1t9PiweBmWwJXDI5aEaO90pUU4-kHAqAh/edit?usp=sharing&ouid=100628692595277716064&rtpof=true&sd=true

2.ВИДИ ТРИКУТНИКІВ ЗА КУТАМИ
https://docs.google.com/presentation/d/1KL8Qn-eLQUO6jgrslDUc-la2FI9J6BUX/edit?usp=sharing&ouid=100628692595277716064&rtpof=true&sd=true
















 














                             30 ЛИСТОПАДА

                             КЛАСНА РОБОТА

                                    КВАДРАТ

мета:ввести поняття квадрата й розглянути його властивості,ВИВЕСТИ ФОРМУЛУ ПЕРИМЕТРА КВАДРАТА.

І.ПЕРЕВІРКА Д/З

ІІ.ВИВЧЕННЯ НОВОЇ ТЕМИ.КВАДРАТ

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА














                                          29ЛИСТОПАДА

                     КЛАСНА РОБОТА

    МНОГОКУТНИКИ.ПРЯМОКУТНИК 

МЕТА:Розглянути прямокутник  та його  елементи, подати правило побудови прямокутника , сформулювати властивість протилежних сторін прямокутника, сторін квадрата, ввести формулу периметра прямокутника.

І.ОПРАЦЮВАТИ НОВИЙ МАТЕРІАЛ ЗА НАСТУПНИМ


                                              ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА


ІІ.ВИКОНАТИ ВПРАВИ ЗА ПІДРУЧНИКОМ

СТ.89 П.15

СТ.90 №363(1)

№365(1)

№ 367(ДОДАТКОВО)

ІІІ.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1.СТОР.89-90 ВИВЧИТИ ПРАВИЛА ЖИРНИМ ЖРИФТОМ

2.№364,№366

ДОДАТКОВО!!! №369




                        25 ЛИСТОПАДА

                      КЛАСНА РОБОТА

                              КУТИ.

МЕТА: ПЕРЕВІРИТИ УМІННЯ УЧНІВ ВИМІРЮВАТИ ТА БУДУВАТИ КУТИ,ПРАЦЮЮЧИ САМОСТІЙНО.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА












                         

                           24 ЛИСТОПАДА

                        КЛАСНА РОБОТА

                    РОЗВ'ЯЗУВАННЯ  ЗАДАЧ.

МЕТА: НАВЧИТИСЯ РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ ГЕОМЕТРИЧНОГО ЗМІСТУ,ВИКОРИСТОВУЮЧИ РОЗУМІННЯ ВИДІВ КУТІВ ТА ЇХ ГРАДУСНИХ МІР.

І.ПЕРЕВІРКА Д/З.

1)ЯКУ ФІГУРУ НАЗИВАЮТЬ КУТОМ?

2)ЯК ПОЗНАЧАЄТЬСЯ КУТ?

3)У ЯКИХ ОДИНИЦЯХ ВИМІРЮЮТЬ КУТИ?

4)ЯКИМ ІНСТРУМЕНТОМ ВИМІРЮЮТЬ КУТИ?

5)ЯКІ ВИДИ КУТІВ ВИ ЗНАЄТЕ?

6)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ РОЗГОРНУТИМ?

7)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ ПРЯМИМ?

8)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ ГОСТРИМ?

9)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ ТУПИМ?

10) ПЕРЕВІРКА № 314



11)КУТИ НАВКОЛО НАС.

ІІ. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

СТОР.78 №307,№309,№311

                  ДОДАТКОВО:№317

                         ІІІ.ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ІV.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1)П.11-12 ПРАВИЛА

2)  №306  № 310  ДОДАТКОВО 312


                          23 ЛИСТОПАДА

                        КЛАСНА РОБОТА

     ВИМІРЮВАННЯ ТА ПОБУДОВА КУТІВ"

МЕТА:ПРОДОВЖУВАТИ ФОРМУВАТИ УМІННЯ ПОЗНАЧАТИ ТА ЗОБРАЖУВАТИ,ВИМІРЮВАТИ ТА БУДУВАТИ КУТИ

І.ПЕРЕВІРКА Д/З

1)НАВЕДІТЬ ПРИКЛАДИ КУТІВ У НАВКОЛИШНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ.

2)ЯКУ ФІГУРУ НАЗИВАЮТЬ КУТОМ?

3)ЯК ПОЗНАЧАЄТЬСЯ КУТ?

4)У ЯКИХ ОДИНИЦЯХ ВИМІРЮЮТЬ КУТИ?

5)ЯКИМ ІНСТРУМЕНТОМ ВИМІРЮЮТЬ КУТИ?

6)ЯКІ ВИДИ КУТІВ ВИ ЗНАЄТЕ?

7)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ РОЗГОРНУТИМ?

8)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ ПРЯМИМ?

9)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ ГОСТРИМ?

10)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ ТУПИМ?

ІІ. ПРАЦЮЄМО УСНО


ІІІ.ПРАЦЮЄМО ЗА ЗБІРНИКОМ.

СТОР.14  № 79,   № 80

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ІV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1)П.11,П.12 ПРАВИЛА

2)№ 314

3)ПОБУДУВАТИ КУТИ :47 ГРАДУСІВ,98 ГРАДУСІВ,90 ГРАДУСІВ,156 ГРАДУСІВ.

4) ЗНАЙТИ НЕЗВИЧАЙНІ КУТИ У НАВКОЛИШНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ТА ЗРОБИТИ ФОТО І ВІДПРАВИТИ В СВОЮ ГРУПУ МАТЕМАТИКА ТЕЛЕГРАМ








 






                          22 ЛИСТОПАДА

                        КЛАСНА РОБОТА

ПРАКТИЧНА РОБОТА:"ПОЗНАЧЕННЯ І ЗОБРАЖЕННЯ КУТІВ.ВИМІРЮВАННЯ ТА ПОБУДОВА КУТІВ"

МЕТА:ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ПОЗНАЧАТИ ТА ЗОБРАЖУВАТИ,ВИМІРЮВАТИ ТА БУДУВАТИ КУТИ"

І.ПЕРЕВІРКА Д/З

1)НАВЕДІТЬ ПРИКЛАДИ КУТІВ У НАВКОЛИШНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ.

2)ЯКУ ФІГУРУ НАЗИВАЮТЬ КУТОМ?

3)ЯК ПОЗНАЧАЄТЬСЯ КУТ?

4)У ЯКИХ ОДИНИЦЯХ ВИМІРЮЮТЬ КУТИ?

5)ЯКИМ ІНСТРУМЕНТОМ ВИМІРЮЮТЬ КУТИ?

6)ЯКІ ВИДИ КУТІВ ВИ ЗНАЄТЕ?

7)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ РОЗГОРНУТИМ?

8)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ ПРЯМИМ?

9)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ ГОСТРИМ?

10)ЯКИЙ КУТ НАЗИВАЮТЬ ТУПИМ?

ІІ. ПРАЦЮЄМО УСНО

ІІІ.ПРАЦЮЄМО ЗА ПІДРУЧНИКОМ

СТ.77 №302,№304



ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА


IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1)П.11 СТ.69,  П.12 СТ.73

2)№ 303, № 305

3)ТРАНСПОРТИР,ОЛІВЕЦЬ,ЛІНІЙКА










                           18 листопада                                     Класна робота

 Тема:Кут,позначення кутів.

Види кутів.Вимірювання кутів.

           Переглянь презентацію та опрацюй

2.Працюємо за підручником: 

ст.69 п.11,ст.73 п.12.

3.Розв'яжемо за підручником:№284,№286,№299,№301

4.Домашнє завдання:

1) ст.69 п.11,ст.73 п.12. опрацювати,дати відповідь на питання.

2)№287,№300,№323



                                                  17 листопада

               Контрольна робота №2 за темою 

  Додавання і віднімання натуральних чисел.

       Числові та буквені вирази.Рівняння.

№1 1бал

№2  1 бал

№3  1 бал

№4  1 бал

№5  2 бали

№6  2 бали

№7  2 бали

№8  2 бали

                       Домашнє завдання:

 Принести:

 транспортир 


олівець,лінійку, гумку

                                                     




                                                          16 листопада

          1.Підготуватися до контрольної роботи

1)Повторити за підручником п.7,8,9,10

2) Виконай типову контрольну роботу в зошиті










                                          15 листопада

            Виконай на вівторок 16 листопада

1.Повтори матерал підручника ст.47-65 п.7,8,9,10 

2.Розв'яжи та запиши в зошит  наступні номери за підручником     ст.94 

           Завдання №2 "Перевірте себе"

                   в тестовій  формі.

  №1,№2,№3,№4,№8,№11,№12

                            

                        11 листопада

Тема:Розв'язування задач за допомогою рівнянь

1.Опрацюй матеріал за наступним посиланням та виконай інтерактивні вправи натисни

2.Домашнє завдання: 

1)переглянь презентацію за посиланням вище.

2)Розв'яжи наступні рівняння та задачу










                                                 9-10 листопада

Тема: Розв’язування задач за допомогою рівнянь

1.Опрацюй матеріал за наступним посиланням

                             натисни 

2.Виконаємо разом за підручником

 стор.68 №276(1)(2)

3.Домашнє завдання

п.10 ст.65 №277(1)(2) ст.68



                                          8 листопада

Тема:Рівняння,що містять дужки

1.Опрацюй матеріал за посиланням натисни

2.Запиши приклади з презентації в зошит.

3.Виконай за підручником №275(4,5,6)

4.Дай відповідь на питання за підручником стор.67 ? 1,2,3,4,5




                                     4 листопада 

                                   Тема:  Рівняння

1.Опрацюй новий матеріал за підручником стор.65 п.10

або переглянь презентацію за посиланням натисни

2.Працюємо за підручником стор.67  №272,№274

Виконай Домашнє завдання:

                    1. Підручник :стор.65 п.10

                    2.Дай відповіді на питання стор.67(1,2,3,4,5)

                    3.Виконай письмово:№273,№275(1,2,3)


Самостійна робота для тих учнів,які ії не виконали вчора.

Обов'язково! Підпишіть роботу : 5А, 5Б або 5В своє Прізвище та ім'я та відішліть або в Телеграм особистим повідомленням або у Вайбер вчителю за номером телефону 0502208340 сьогодні не пізніше 15.00


Робота знаходиться нижче (тайпніть пальцем або мишкою для відкриття)







                                     3 листопада

      Попрацюй перед написанням самостійної та згадай головне  

                                                         ☝експрес-тест


Виконай самостійну роботу під час уроку,сфотографуй та надішли у телеграм в особисті повідомлення або у Вайбер за номером телефону 0502208340.

👆 Фото має бути одне,чітке,не перевернуте та підписане у форматі : 5 (а,б чи в клас) Прізвище та ім'я  

 Щоб побачити роботу -тайпни  на неї пальцем  або наведи  та клацни мишкою

                                            👇














                                    



























                             З Новим 2021-2022 навчальним роком!!!




Немає коментарів:

Дописати коментар